loader image

In atenția studenților care au restanțe din anii anteriori

Studenții care au restanțe din anii anteriori, le pot susține conform programării din semestrul I, anul universitar 2022-2023, după achitarea taxei de refacere a disciplinei (50 lei x nr credite disciplină)  sau a taxei de reexaminare ( în cazul în care cadrul didactic titular recunoaște  100%  activitatea de seminar/ laborator/proiect efectuată) în cuantum de 50 lei/ disciplină.

          Pentru prezentarea la examene, studenții  vor completa o cerere conform modelulului atașat. Cu această cerere se vor prezenta la cadrul didactic titular  pentru recunoașterea totală sau parțială a activității de seminar/laborator/proiect  efectuată.

          Cererea semnată de student și cadrul didactic titular ( care precizează procentul  îndeplinit din activitățile aferente disciplinei) se va depune la secretariatul facultății  însoțită de dovada achitării  taxei.

Studenții pot  achita taxa stabilită la  sediul facultății (prin  POS) sau   online             pe platforma https://taxe.tuiasi.ro, înainte de susținerea examenelor sau de refacere a aplicațiilor .

Programare examene sesiunea ianuarie-februarie 2023

Toți șefii de grupă sunt rugați să transmită la secretariatul facultății, până la data de 9 decembrie 2022, programarea verificărilor pe parcurs, a colocviilor și a examenelor din sesiunea ianuarie-februarie 2023, avizată de îndrumătorul
de credite. Examenele se vor programa în timpul sesiunii: 23 ianuarie 2023 – 12 februarie 2023.
Colocviile și verificările pe parcurs se finalizează înainte de începerea sesiunii de examene.
Nu se acceptă programările care nu au cel puțin 3 zile între examene, iar ultimul examen nu va fi programat mai devreme de penultima zi a sesiunii.

Listele cu repartizarea studenților pentru lucrările de diploma promoția 2023 si disertație promoția 2024

Universitatea Tehnică “Gheorghe Asachi” din Iași anunță demararea procedurii de selecție a studenților cărora li se va aloca câte un laptop cu accesorii incluse (geanta laptop, mouse) și cu access la Internet prin cartelă SIM, în proiectul “Dezvoltarea infrastructurii TIC a TUIASI pentru susținerea e-learning si a educației mixte – ELEARN4ALL“ Cod SMIS 2014 149875.

CALENDARUL SELECȚIEI dosarelor pentru alocarea laptopurilor

  1. Depunere dosare de candidatură în perioada: 7.11.2022 – 18.11.2022
  2. Evaluarea dosarelor de către comisiile de evaluare de la nivelul fiecărei facultăți: 21.11.2022 – 24.11.2022
  3. Afișarea rezultatelor preliminare: 24.11.2022
  4. Depunere contestații: 24.11.2022 – 25.11.2022
  5. Soluționare contestații: 25.11.2022 – 28.11.2022
  6. Afișarea rezultatelor: 29.11.2022
  7. Semnarea contractului de comodat: 02.12.2022 – 31.01.2023
  8. Predarea-primirea laptopurilor: 02.12.2022 – 31.01.2023.