loader image

În atenția studenților din anul II masterat – sesiune suplimentară de susținere a restanțelor din anul anterior (martie-aprilie 2025)

Sesiune suplimentară de susținere a restanțelor din anul anterior
(
doar pentru studenții din anul II studii de masterat)

În perioada 24 martie 2025 – 04 aprilie 2025, se va organiza o sesiune suplimentară pentru studenții din anul II, studii de masterat. În această sesiune se pot susține doar examenele nepromovate din anul anterior, conform programării: PROGRAMARE RESTANȚE MARTIE – APRILIE 2025

Obligațiile studenților:
completarea cererii de reexaminare (model atașat) și depunerea acesteia la secretariatul facultății până la data de 20 martie 2025. Cererea va cuprinde toate restanțele la care studentul se prezintă în sesiunea suplimentară. NU SE ACCEPTĂ CERERI INCOMPLETE SAU ADUSE DUPĂ TERMEN.
achitarea taxei (50 lei în cazul în care cadrul didactic recunoaște 100% activitatea de seminar/laborator/proiect). În cazul în care activitatea nu este 100% recunoscută, studentul va achita după caz: disciplina integral (50 lei x nr.credite disciplină) sau refacerea laboratoarelor/seminariilor (25 lei/oră). Studentul va scrie tranzacția pe cererea de reexaminare.

Toate taxele se pot achita online pe platforma taxe.tuiasi.ro


Decontare abonamente CTP – februarie 2025

ANUNȚ
privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun

În perioada 6.03.2025 – 13.03.2025, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna februarie 2025.

Studenții vor depune dosarele la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00. Regula de depunere este: se depune dosarul în luna în care te afli, până la jumătatea acesteia, pentru abonamentele achiziționate în luna anterioară.
Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile” sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:
    În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
    Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna februarie.
    În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași: automate de bilete stradale CTP Iaşi
    • chitanța sau „talonul alb” emis de automat care să fie completat cu numele studentului solicitant
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie maxim data de 28.02.2025. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.
    În cazul utilizării sistemul E-ticketing prin încărcarea cardului de transport contactless la automatele de bilete E-pin Iași:
    • chitanța emisă de automatul E – pin sau „talonul alb”
    • copie după cardul de transport contactless (verde) care conține datele de identificare ale studentului (ID-ul și numele acestuia)
    • dovada primită pe e-mailul studentului privind încărcarea portofelul electronic cu contravaloarea abonamentului lunar.

În cazul utilizării sistemul E-ticketing prin încărcarea cardului de transport contactless, prin aplicația mobilă „IA’SI BILET”:
• dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „ IA’SI BILET”.
• copie după cardul de transport contactless (verde) care conține datele de identificare ale studentului (ID-ul și numele acestuia)
• dovada primită pe e-mailul studentului privind încărcarea portofelul electronic cu contravaloarea abonamentului lunar

În cazul utilizării sistemul E-ticketing prin încărcarea cardului de transport contactless de la punctele de vânzare CTP Iași – Tonete:
• bonul fiscal în original emis de CTP Iași;
• copie după cardul de transport contactless (verde) care conține datele de identificare ale studentului (ID-ul și numele acestuia)
• dovada primită pe e-mailul studentului privind încărcarea portofelul electronic cu contravaloarea abonamentului lunar
• Notă: din conținutul bonului fiscal depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului efectuată în luna anterioară solicitării decontării. Nu se acceptă la decontare bonuri fiscale, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea acestora.

Plata aferentă abonamentelor ce au fost achiziționate de studenți în luna ianuarie 2025 se va efectua miercuri, 19.03.2025.

Taxă școlarizare – tranșa 3 (2024-2025)

A treia tranșă din taxa de școlarizare pentru anul universitar 2024-2025 va fi achitată până la data de 15.03.2025, prin intermediul portalului de taxe: https://taxe.tuiasi.ro/ , secțiunea Taxă Școlarizare Licență / Taxă Școlarizare Master.

În cazul neachitării până la termenul stabilit, studenții în cauză vor fi propuși spre exmatriculare.

* Pentru plătirea taxei, studenții nu vor fi contactați telefonic/mail.

Alte informații (click aici)

Decontare abonamente CTP – ianuarie 2025

ANUNȚ
privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun

În perioada 5.02.2025 – 13.02.2025, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna ianuarie 2025.
Notă: Studenții vor depune dosarele la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00. Regula de depunere este: se depune dosarul în luna în care te afli, până la jumătatea acesteia, pentru abonamentele achiziționate în luna anterioară.
Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile” sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:
    • În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK, nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
    • Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna decembrie.
    • În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași: talonul de călătorie în original emis de CTP Iași; copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie data de 31.01.2025. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului

Plata aferentă abonamentelor ce au fost achiziționate de studenți în luna noiembrie 2024 se va efectua vineri, 07.02.2025.
Plata aferentă abonamentelor ce au fost achiziționate de studenți în luna decembrie 2024 se va efectua vineri, 21.02.2025.

Permis de ședere – în atenția studenților din Republica Moldova

Toți studenții din Republica Moldova (licență și masterat), înscriși în anul I, anul universitar 2024-2025, sunt rugați să aducă la secretariatul Facultății o copie a permisului de ședere sau să trimită varianta scanată/o poză a acestuia pe adresa de e-mail a secretariatului: secretariat.cmmi@tuiasi.ro sau la nr. de WhatsApp al secretariatului (0743248320).

Înscriere examen disertație – februarie 2025

A N U N Ţ

Înscrierea absolvenților studiilor universitare de masterat la Examenul de disertație din sesiunea februarie 2025, se va face în zilele de 27.01.2025, 28.01.2025 și 29.01.2025, la secretariatul facultății, în intervalul orar 11,00-14,00.

Cererea de înscriere – completată și semnată – se depune la Secretariatul facultății și va fi însoțită de următoarele documente:
• Copie Carte de identitate/Copie Pașaport pentru absolvenții din Republica Moldova;
• Raportul de similitudini (verificarea se face în perioada 20.01.2025-24.01.2025- pentru mai multe detalii contactați îndrumătorul)
• Referatul conducătorului științific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
• Rezumatul lucrării de disertație;
• Lucrarea de disertație în format tipărit, care include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate, completată și semnată, inserată la final (formularul se descarcă de pe site-ul facultății).


Se pot înscrie la examenul de disertație absolvenții care au depus la dosar Diploma de Inginer/ Licență și Suplimentul la Diplomă.

Înscriere examen diplomă – februarie 2025

Înscrierea absolvenților la Examenul de finalizare a studiilor universitare de licență, sesiunea februarie 2025, va avea loc în intervalul orar 11:00-14:00, în zilele de 27.01.2025, 28.01.2025, 29.01.2025, la secretariatul Facultății.

ACTE NECESARE

  1. Cererea de înscriere – completată și semnată;
  2. Carte de Identitate (copie) / Copie Pașaport – pentru studenții din Republica Moldova;
  3. Raportul de similitudini (perioada de verificări 20-24 ianuarie 2025 – pentru detalii contactați îndrumătorul);
  4. Referatul conducătorului ştiinţific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
  5. Rezumatul proiectului de diplomă – printat;
  6. Certificatul de competenţă lingvistică într-o limbă de largă comunicare internaţională, eliberat de către Colectivul de Limbi Străine din cadrul Departamentului de Pregătire a Personalului Didactic al U.T. ”Gh. Asachi” din Iași (dacă absolvenţii au 4 note de promovare la aceeaşi limbă străină) – Certificatele pentru absolvenții 2024 se află la secretariat și vor fi adăugate la celelalte documente în ziua înscrierii. Certificatele pentru absolvenții din serii anterioare vor fi ridicate de către aceștia de la COLECTIVUL DE LIMBI STRĂINE;
  7. 2 fotografii – de tip 3/4, color şi de bună calitate, hârtie mată (FujiKodak);
  8. Proiectul de diplomă legat (broșat) – include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate, completată și semnată, inserată la final.

Studenții trebuie să se asigure că titlul proiectului este IDENTIC în toate documentele de înscriere în care este menționat!