
ZIUA ROMPETROL în Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași

Titlu teză de doctorat:
CONTRIBUȚII PRIVIND ACOPERIREA CU PULBERI DIN ALIAJE DE CUPRU A PIESELOR PRINTATE 3D DIN MATERIALE BIODEGRADABILE
Student doctorand:
Ing. Feraru (Ilie) Mihaela, Universitatea Tehnică “Gheorghe Asachi” din Iași
Conducător de doctorat:
Prof.univ.dr.ing.ec. Dumitru
Nedelcu, Universitatea Tehnică “Gheorghe Asachi” din Iași
Componența comisiei de îndrumare:
1. Prof.univ.dr.ing.ec. Dumitru Nedelcu
2. Prof.univ.dr.ing. Eugen Axinte
3. Conf.dr.ing. Constantin Cărăușu
4. Conf.dr.ing. Ciprian Dumitru Ciofu
Data presusținerii publice:
21 martie 2025, orele 11:30
Adresa:
Facultatea de Construcții de Mașini și Management Industrial,
Departamentul de Tehnologia Construcțiilor de Mașini,
Bd. Mangeron 59A, parter, sala A-0-06, 700050, Iași.
IMPORTANT
Sesiune suplimentară de susținere a restanțelor din anii anteriori
(doar pentru studenții din anul IV)
În perioada 24 martie 2025 – 04 aprilie 2025, se va organiza o sesiune suplimentară pentru studenții din anul IV 2024-2025. În această sesiune se pot susține doar examenele nepromovate din anii anteriori, conform programării: PROGRAMARE RESTANȚE MARTIE – APRILIE 2025
Obligațiile studenților:
Toate taxele se pot achita online pe platforma taxe.tuiasi.ro
Sesiune suplimentară de susținere a restanțelor din anul anterior
(doar pentru studenții din anul II studii de masterat)
În perioada 24 martie 2025 – 04 aprilie 2025, se va organiza o sesiune suplimentară pentru studenții din anul II, studii de masterat. În această sesiune se pot susține doar examenele nepromovate din anul anterior, conform programării: PROGRAMARE RESTANȚE MARTIE – APRILIE 2025
Obligațiile studenților:
• completarea cererii de reexaminare (model atașat) și depunerea acesteia la secretariatul facultății până la data de 20 martie 2025. Cererea va cuprinde toate restanțele la care studentul se prezintă în sesiunea suplimentară. NU SE ACCEPTĂ CERERI INCOMPLETE SAU ADUSE DUPĂ TERMEN.
• achitarea taxei (50 lei în cazul în care cadrul didactic recunoaște 100% activitatea de seminar/laborator/proiect). În cazul în care activitatea nu este 100% recunoscută, studentul va achita după caz: disciplina integral (50 lei x nr.credite disciplină) sau refacerea laboratoarelor/seminariilor (25 lei/oră). Studentul va scrie tranzacția pe cererea de reexaminare.
Toate taxele se pot achita online pe platforma taxe.tuiasi.ro
ANUNȚ
privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun
În perioada 6.03.2025 – 13.03.2025, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna februarie 2025.
Studenții vor depune dosarele la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00. Regula de depunere este: se depune dosarul în luna în care te afli, până la jumătatea acesteia, pentru abonamentele achiziționate în luna anterioară.
Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile” sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:
În cazul utilizării sistemul E-ticketing prin încărcarea cardului de transport contactless, prin aplicația mobilă „IA’SI BILET”:
• dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „ IA’SI BILET”.
• copie după cardul de transport contactless (verde) care conține datele de identificare ale studentului (ID-ul și numele acestuia)
• dovada primită pe e-mailul studentului privind încărcarea portofelul electronic cu contravaloarea abonamentului lunar
În cazul utilizării sistemul E-ticketing prin încărcarea cardului de transport contactless de la punctele de vânzare CTP Iași – Tonete:
• bonul fiscal în original emis de CTP Iași;
• copie după cardul de transport contactless (verde) care conține datele de identificare ale studentului (ID-ul și numele acestuia)
• dovada primită pe e-mailul studentului privind încărcarea portofelul electronic cu contravaloarea abonamentului lunar
• Notă: din conținutul bonului fiscal depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului efectuată în luna anterioară solicitării decontării. Nu se acceptă la decontare bonuri fiscale, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea acestora.
Plata aferentă abonamentelor ce au fost achiziționate de studenți în luna ianuarie 2025 se va efectua miercuri, 19.03.2025.
A treia tranșă din taxa de școlarizare pentru anul universitar 2024-2025 va fi achitată până la data de 15.03.2025, prin intermediul portalului de taxe: https://taxe.tuiasi.ro/ , secțiunea Taxă Școlarizare Licență / Taxă Școlarizare Master.
În cazul neachitării până la termenul stabilit, studenții în cauză vor fi propuși spre exmatriculare.
* Pentru plătirea taxei, studenții nu vor fi contactați telefonic/mail.
ANUNȚ
privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun
În perioada 5.02.2025 – 13.02.2025, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna ianuarie 2025.
Notă: Studenții vor depune dosarele la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00. Regula de depunere este: se depune dosarul în luna în care te afli, până la jumătatea acesteia, pentru abonamentele achiziționate în luna anterioară.
Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile” sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:
Plata aferentă abonamentelor ce au fost achiziționate de studenți în luna noiembrie 2024 se va efectua vineri, 07.02.2025.
Plata aferentă abonamentelor ce au fost achiziționate de studenți în luna decembrie 2024 se va efectua vineri, 21.02.2025.
Toți studenții din Republica Moldova (licență și masterat), înscriși în anul I, anul universitar 2024-2025, sunt rugați să aducă la secretariatul Facultății o copie a permisului de ședere sau să trimită varianta scanată/o poză a acestuia pe adresa de e-mail a secretariatului: secretariat.cmmi@tuiasi.ro sau la nr. de WhatsApp al secretariatului (0743248320).
A N U N Ţ
Înscrierea absolvenților studiilor universitare de masterat la Examenul de disertație din sesiunea februarie 2025, se va face în zilele de 27.01.2025, 28.01.2025 și 29.01.2025, la secretariatul facultății, în intervalul orar 11,00-14,00.
Cererea de înscriere – completată și semnată – se depune la Secretariatul facultății și va fi însoțită de următoarele documente:
• Copie Carte de identitate/Copie Pașaport pentru absolvenții din Republica Moldova;
• Raportul de similitudini (verificarea se face în perioada 20.01.2025-24.01.2025- pentru mai multe detalii contactați îndrumătorul)
• Referatul conducătorului științific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
• Rezumatul lucrării de disertație;
• Lucrarea de disertație în format tipărit, care include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate, completată și semnată, inserată la final (formularul se descarcă de pe site-ul facultății).
Se pot înscrie la examenul de disertație absolvenții care au depus la dosar Diploma de Inginer/ Licență și Suplimentul la Diplomă.