loader image

Informații reexaminări (17.09.2024/18.09.2024)

În zilele de 17.09.2024 și 18.09.2024 sunt programate reexaminări.
Cererea de reexaminare (formular atașat), în care se va trece numărul tranzacției de achitare a taxei (50 lei/disciplină), se va depune la secretariatul facultății până la data de 16.09.2024.
Taxele se pot achita doar online, pe platforma: https://taxe.tuiasi.ro
Prezentarea la examen se va face după depunerea cererii la secretariat. Nu se vor lua în calcul cereri aduse după termenul stabilit!

Studenții care sunt promovați integral și vor să susțină reexaminare pentru mărirea notei nu vor achita taxă de reexaminare, dar vor depune cererea de reexaminare la secretariatul facultății, până la data de 16.09.2024.

Repetare de școlaritate – 2024/2025

În atenția studenților care nu au îndeplinit numărul minimum de 30 credite pentru trecerea în anul universitar următor

Studenții care nu au acumulat numărul minimum de 30 credite necesar pentru a trece în următorul an universitar, pot face cerere de repetare de școlaritate (cu taxă de 3000 lei/an, cu plata în 4 tranșe). Mai multe detalii legate de plata taxelor regăsiți în secțiunea Studenți – Taxe: https://cmmi.tuiasi.ro/studenti/taxe/

* Studenții din anul IV care au promovat toate disciplinele din anul IV, dar au restanțe din anii anteriori, pot face cerere de repetare de școlaritate în vederea recuperării creditelor restante, cu taxă. Taxa constă în plata disciplinelor restante, în funcție de numărul de credite (nr. credite/disciplină*50 lei).

Cererea trebuie depusă la secretariatul facultății până la data de 25.09.2024.

Decontare abonamente CTP – iulie/august 2024

ANUNȚ privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun

În perioada 06.09.2024 – 12.09.2024, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în lunile iulie și august 2024

Studenții vor depune dosarele la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00. Pentru fiecare lună în parte, studenții vor depune un dosar de decont conform specificațiilor de mai jos.

Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile”  sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:
  • În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
    • Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna decembrie (sau octombrie sau noiembrie pentru studenții care nu au depus documentele luna trecută).
  • În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:
    • talonul de călătorie în original emis de CTP Iași;
    • copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie cuprinsă în intervalul zilelor lunii anterioare pentru care se depune talonul de decontare. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.

Informații importante cu privire la cazarea studenților în anul universitar 2024-2025

Studentii Facultatii CMMI, care doresc sa ocupe un loc in camin in anul universitar 2024-2025, sunt rugați să completeze formularele de mai jos, până vineri, 06.09.2024, ora 10.00 (AM):
 Formular DSS (Directia Servicii Studentesti):https://campus.tuiasi.ro/30/08/2024/informatii-importante-cu-privire-la-cazarea-studentilor-in-anul-universitar-2024-2025/
– Formular Facultate https://forms.gle/NpzGA7gdqVmxWc9P9

Este obligatorie înscrierea în ambele formulare (formular DSS și formular facultate). Studentii care nu completeaza cele doua formulare nu vor beneficia de cazare in anul unversitar 2024-2025.

Presusținere Teză de Doctorat

În ziua de joi, 29 august 2024, începând cu orele 12, va avea loc în sala 1SE din departamentul Sisteme de Producție Digitale din cadrul facultății CMMI, presusținerea publică a tezei de doctorat cu titlul „Contribuții privind proiectarea robinetelor cu sferă utilizate în industria energetică” .

Student doctorand: ing. Laurențiu Ioan IVANCU
Conducător doctorat: prof. univ. dr. ing. Daniela Popescu

Comisia de îndrumare:
prof. univ. dr. ing. Carmen Anca Safta
prof. univ. dr. ing. Mihăiță Horodincă
prof. univ. dr. ing. Cătălin Gabriel Dumitraș

Înscriere examen disertație septembrie 2024

Înscrierea absolvenților studiilor universitare de masterat la  Examenul de disertație din sesiunea septembrie 2024, se va face  pe  programe de studii, după cum urmează:

  • Tehnologii avansate de fabricație: până la data de 04.09.2024
  • Managementul producției industriale: până la data de 05.09.2024
  • Concepția și fabricația asistată de calculator: până la data de 04.09.2024
  • Sisteme micromecanice: până la data de 03.09.2024
  • Mecanica fluidelor aplicată: până la data de 04.09.2024
  • Antreprenoriat industrial: până la data de 04.09.2024

Cererea de înscriere – completată și semnată – se depune la Secretariatul facultății și va fi însoțită de următoarele documente:

  • Copie Carte de identitate/Copie Pașaport pentru absolvenții din Republica Moldova;
  • Raportul de similitudini;
  • Referatul conducătorului științific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
  • Rezumatul lucrării de disertație;
  • Lucrarea de disertație în format tipărit, care include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate , completată și semnată, inserată la final  (formularul se descarcă de pe site-ul facultății).

Se pot înscrie la examenul de disertație absolvenții care au depus la dosar Diploma de Inginer/ Licență și Suplimentul la Diplomă.

Înscriere examen diplomă septembrie 2024

Înscrierea absolvenților la Examenul de finalizare a studiilor universitare de licență, sesiunea septembrie 2024, va avea loc în intervalul orar 11:00-14:00, la secretariatul Facultății, pe specializări/programe de studii, după cum urmează:

  • IEDM – până la data de 3 septembrie 2024 (inclusiv)
  • TCM / MFNT – până la data de 4 septembrie 2024 (inclusiv)
  • SPD / IS / MSHP – până la data de 5 septembrie 2024 (inclusiv)

ACTE NECESARE

  1. Cererea de înscriere completată și semnată;
  2. Carte de Identitate (copie) / Copie Pașaport – pentru studenții din Republica Moldova;
  3. Raportul de similitudini;
  4. Referatul conducătorului ştiinţific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
  5. Rezumatul proiectului de diplomă – printat;
  6. Certificatul de competenţă lingvistică într-o limbă de largă comunicare internaţională, eliberat de către Colectivul de Limbi Străine din cadrul Departamentului de Pregătire a Personalului Didactic al U.T. ”Gh. Asachi” din Iași (dacă absolvenţii au 4 note de promovare la aceeaşi limbă străină) – Certificatele pentru absolvenții 2024 se află la secretariat și vor fi adăugate la celelalte documente în ziua înscrierii. Certificatele pentru absolvenții din serii anterioare vor fi ridicate de către aceștia de la COLECTIVUL DE LIMBI STRĂINE;
  7. 2 fotografii – de tip 3/4, color şi de bună calitate, hârtie mată (Fuji, Kodak);
  8. Proiectul de diplomă legat (broșat) – include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate, completată și semnată, inserată la final.

Studenții trebuie să se asigure că titlul proiectului este IDENTIC în toate documentele de înscriere în care este menționat!

Programarea restanțelor – septembrie 2024

Programare restanțe LICENȚĂ_septembrie 2024

Programare restanțe MASTER_septembrie 2024

În cazul restanțelor din anii anteriori, studentul va depune la secretariatul facultății CERERE (cu cel puțin o zi înainte de susținerea restanței) și va achita taxa (50 RON – în cazul în care i se recunoaște activitatea de laborator/seminar).

Taxa se poate achita doar online, pe platforma de taxe – https://taxe.tuiasi.ro

Cazare pe perioada verii – distribuire locuri

Luni, 15 iulie 2024, studenții care au solicitat cazare pe perioada verii vor efectua decazarea începând cu ora 8:00, iar după aceea, în intervalul 9:00-14:00, se vor prezenta în Amfiteatrul TCM 2 pentru a primi un loc în cămin (acte necesare: buletin).

Studenții doctoranzi și cei familiști sunt rugați să se prezinte în intervalul 11:00-12:30.

Presusținere Teză de Doctorat

În ziua de 12 IULIE 2024, începând cu ora 12,00, în sala TCM 7, va avea loc presusținerea tezei de doctorat cu titlul: „Contribuții la îmbunătățirea sistemelor de asistare a deciziilor privind calitatea producției în domeniul autovehiculelor
Student doctorand: DZETZIT (căsătorită Petrişor) ALEXANDRA GEORGIANA

Conducător Doctorat: Prof. dr. ing. Gheorghe Nagîț

Comisia de îndrumare:

  • Prof. dr. ing. LAURENŢIU SLĂTINEANU
  • Prof. dr. ing. LUCIAN TĂBĂCARU
  • Şef lucr.dr.ing. ANDREI MARIUS MIHALACHE

04.07.2024