loader image

ÎNSCRIERE EXAMEN DIPLOMĂ 2024

Înscrierea absolvenților la Examenul de finalizare a studiilor universitare de licență, sesiunea iulie 2024, va avea loc în intervalul orar 11:00-14:00, la secretariatul Facultății, pe programe de studii, după cum urmează:

  • TCM – până la data de 3 iulie 2024 (inclusiv)
  • SPD – până la data de 8 iulie 2024 (inclusiv)
  • IS – până la data de 4 iulie 2024 (inclusiv)
  • MFNT – până la data de 4 iulie 2024 (inclusiv)
  • MSHP – până la data de 5 iulie 2024 (inclusiv)
  • IEDM – până la data de 5 iulie 2024 (inclusiv)

ACTE NECESARE

  1. Cererea de înscriere completată și semnată;
  2. Carte de Identitate (copie)/Copie Pașaport – pentru studenții din Republica Moldova;
  3. Raportul de similitudini;
  4. Referatul conducătorului ştiinţific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
  5. Rezumatul proiectului de diplomă – printat;
  6. Certificatul de competenţă lingvistică într-o limbă de largă comunicare internaţională, eliberat de către Colectivul de Limbi Străine din cadrul Departamentului de Pregătire a Personalului Didactic al U.T. ”Gh. Asachi” din Iași (dacă absolvenţii au 4 note de promovare la aceeaşi limbă străină) – Certificatele pentru absolvenții 2024 se află la secretariat și vor fi adăugate la celelalte documente în ziua înscrierii;
  7. 2 fotografii – de tip 3/4, color şi de bună calitate, hârtie mată (Fuji, Kodak);
  8. Proiectul de diplomă legat (broșat) – include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate, completată și semnată, inserată la final.

Studenții trebuie să se asigure că titlul proiectului este IDENTIC în toate documentele de înscriere în care este menționat!

MASTER – ÎNSCRIERE EXAMEN DISERTAȚIE 2024

Înscrierea absolvenților studiilor universitare de masterat la  Examenul de disertație din sesiunea iunie 2024, se va face până la data de 21.06.2024.

Cererea de înscriere – completată și semnată – se depune la Secretariatul facultății și va fi însoțită de următoarele documente:

  • Copie Carte de identitate/Copie Pașaport pentru absolvenții din Republica Moldova;
  • Raportul de similitudini;
  • Referatul conducătorului științific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
  • Rezumatul lucrării de disertație;
  • Lucrarea de disertație în format tipărit, care include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate, completată și semnată, inserată la final  (formularul se descarcă de pe site-ul facultății).

Se pot înscrie la examenul de disertație absolvenții care au depus la dosar Diploma de Inginer/ Licență și Suplimentul la Diplomă.

MASTER (ANUL II) – SESIUNE REEXAMINĂRI

Studenții din anul II MASTER care mai au examene restante pe care le vor susține în perioada reexaminărilor (20 iunie 2024 – 21 iunie 2024) vor depune la secretariat următorul tip de cerere, pentru fiecare restanță în parte: CERERE REEXAMINARE

Studenții se vor putea prezenta la reexaminări doar în baza acestor cereri depuse la secretariat cu o zi înaintea programarii examenelor!

Examenele restante din anul II (semestrul I și II) programate în perioada 17 iunie 2024 – 19 iunie 2024 NU SE ACHITĂ și NU NECESITĂ CERERE!

Studenții pot  achita taxa doar online, pe platforma https://taxe.tuiasi.ro, înainte de depunerea cererii la secretariat.

Cererea va fi depusă la secretariat cu toate datele completate!


Vezi mai jos programarea restanțelor și reexaminărilor – MASTER

În atenția studenților din anul IV 2023-2024 – sesiune de reexaminări

Studenții din anul IV care mai au examene restante pe care le vor susține în perioada reexaminărilor (24 iunie 2024 – 26 iunie 2024) vor depune la secretariat următorul tip de cerere, pentru fiecare restanță în parte: CERERE REEXAMINARE

Studenții se vor putea prezenta la reexaminări doar în baza acestor cereri depuse la secretariat cu o zi înaintea programarii examenelor!

Examenele restante din anul IV (semestrul I și II) programate în perioada 17 iunie 2024 – 20 iunie 2024 NU SE ACHITĂ și NU NECESITĂ CERERE!

Studenții pot  achita taxa doar online, pe platforma https://taxe.tuiasi.ro, înainte de depunerea cererii la secretariat.

Cererea va fi depusă la secretariat cu toate datele completate!

  • Anunțul se adresează studenților din anul IV care nu au cuprins în cererea anterioară examenele restante rămase.

Vezi mai jos programarea restanțelor și reexaminărilor – Licență

ANUNȚ – Depunere documente pentru decontare abonament CTP (luna MAI)

În perioada 03.06.2024 – 14.06.2024, studenții Facultății de CMMI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna mai 2024, la SECRETARIATUL FACULTĂȚII.

Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile”  sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile.
  • În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
    • Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna mai.
  • În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:
    • talonul de călătorie în original emis de CTP Iași;
    • copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie data de 31.05.2024. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.

Pre-sustinere Teza de Doctorat

Luni, 17 iunie 2024, începând cu ora 11.00, în sala MSHP3 (departamentul MFMAHP), va avea loc  pre-susținerea tezei de doctorat  cu titlul: 
Metode de determinare a amplasamentului optim al microhidrocentralelor
Student doctorand: ing. Alexandru Moldoveanu.
Conducator Doctorat: Prof. dr. ing Daniela Popescu

FORMULAR STAGIU DE PRACTICĂ – ANII II ȘI III (2023-2024)

Conform calendarului universitar, în perioada  24 iunie – 12 iulie 2024, studenții din anii II si III licență vor efectua stagiul de practică.
În acest sens, toți studenții din anii II si III sunt rugați să completeze formularul de mai jos pană vineri 07 iunie 2024. Studenții care nu își exprimă opțiunile până la această dată vor fi repartizați de către facultate.

Accesul la formular este permis doar dacă sunteți logati cu adresa institutionala.
Formularul trebuie completat de toți studenții, chiar dacă vor efectua stagiul de practică prin convenție individuală.

Studenții care lucrează în domeniu, sau au fost acceptati pentru a efectua un Internship pe perioada verii la o companie de profil sunt rugați să trimită un email pe adresa 
secretariat.cmmi@tuiasi.ro

Opțiuni – Limba străină – Anul I 2023-2024

În atenția studenților din anul I, studii de licență, 2023-2024

Vă rugăm să vă exprimați opţiunile pentru disciplina “Limba străină”, prin completarea formularului: https://forms.gle/xBDLf345WzLD9xjR9
Autentificarea se va face cu adresa instituțională (prenume.nume@student.tuiasi.ro)
Perioada: 28.05.2024 – 23.06.2024
Studenții care nu vor transmite opţiunile în perioada menţionată mai sus, vor fi repartizaţi de către Decanat.

Alegerea programelor de studii – Anul II 2023-2024

În atenția studenților din anul II, studii de licență, domeniile Inginerie industrială (grupa 4201) și Inginerie mecanică (grupele 4202 și 4203) 

Vă rugăm să vă exprimați opţiunile pentru programele de studii, prin completarea formularelor: 

Pentru completarea formularului trebuie să vă autentificați cu adresa instituțională (prenume.nume@student.tuiasi.ro).
Perioada în care puteți completa formularele: 28.05.2024 – 23.06.2024
Repartizarea pe programe de studii se va realiza în funcție de opțiuni și de mediile anilor I și II.

Studenții care nu vor transmite opţiunile pentru programele de studii în perioada menţionată mai sus, vor fi repartizaţi de către Decanat.