loader image

Susținere restanțe din anii anteriori – iunie 2024

Studenții care au restanțe din anii anteriori, le pot susține conform programării din semestrul II, anul universitar 2023-2024, după achitarea taxei de refacere a disciplinei (50 lei x nr credite disciplină)  sau a taxei de reexaminare (în cazul în care cadrul didactic titular recunoaște 100% activitatea de seminar/ laborator/proiect) în cuantum de 50 lei/ disciplină.

Înainte de prezentarea la examene, studenții  vor completa o cerere conform modelulului atașat. Cu această cerere se vor prezenta la cadrul didactic titular  pentru recunoașterea totală sau parțială a activității de seminar/laborator/proiect.

Cererea semnată de student și cadrul didactic titular (care precizează procentul  îndeplinit din activitățile aferente disciplinei și numărul tranzacției) se va depune la secretariatul facultății, până la data de 24.05.2024. Studenții pot  achita taxa doar online, pe platforma https://taxe.tuiasi.ro, înainte de depunerea cererii la secretariat.

Cerere susținere examene din anii anteriori – iunie 2024


Model plată restanță/reexaminare

Decontare abonament CTP – aprilie 2024

În perioada 13.05.2024 – 16.05.2024, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna aprilie 2024

Studenții vor depune dosarele de decont la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00.


Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile”  sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:

În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:

  • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.

Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna decembrie (sau octombrie sau noiembrie pentru studenții care nu au depus documentele luna trecută).

În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:

  • talonul de călătorie în original emis de CTP Iași;
  • copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.

Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie cuprinsă în intervalul zilelor lunii anterioare pentru care se depune talonul de decontare. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.

Echivalare note – în atenția studenților care au solicitat repetare de școlaritate/reînmatriculare în anul universitar 2023-2024

Studenții repetenți/reînmatriculați pot solicita echivalarea notelor la disciplinele promovate (semestrul II), până la data de 20.05.2024. Studentul se va prezenta cu cererea de echivalare la toți profesorii titulari de la disciplinele promovate, pentru a primi aprobarea de echivalare. Cererea se eliberează la secretariatul facultății.

În atenția studenților din anii II și III (Licență)

Conform calendarului universitar, în perioada 24.06.2024 – 12.07.2024, studenții din anii II și III de licență vor efectua stagiul de practică.

Activitatea de practică se poate desfășura fie prin încheierea unei convenții individuale cu un agent economic, fie prin repartizarea făcută de către facultate la una dintre companiile cu care a fost încheiat un acord de parteneriat.

Studenții care doresc să efectueze stagiul de practică în altă societate comercială DE PROFIL (convenție individuală), decât cea în care va fi repartizată grupa din care fac parte, vor depune la secretariatul facultății următoarele documente:

Cerere adresată domnului Decan

Convenția încheiată cu societatea (în 3 exemplare)

Cererile și convențiile de practică se depun la secretariatul facultății până la data de 31.05.2024, în intervalul 11:00-14:00. 

Documentele aduse după termenul stabilit nu vor fi luate în considerare.

Studenții care optează pentru convenții individuale vor putea susține colocviul de practică la data planificată pentru grupa lor sau în sesiunea de restanțe din septembrie.

In atentia sefilor de grupa-Programarea verificărilor pe parcurs, a colocviilor și a examenelor din sesiunea iunie 2024