Ședința de alegere a Consiliului de Coordonare a Programelor Doctorale (CCPD) din Facultatea de Construcții de Mașini și Management Industrial (CMMI) se va desfășura miercuri, 12.06.2024, ora 9.00, sala TCM2.
Calendarul avizat al alegerilor:

Ședința de alegere a Consiliului de Coordonare a Programelor Doctorale (CCPD) din Facultatea de Construcții de Mașini și Management Industrial (CMMI) se va desfășura miercuri, 12.06.2024, ora 9.00, sala TCM2.
Calendarul avizat al alegerilor:
Magna Charta Obsevatory (MCO)
This year the Magna Charta Observatory (MCO) is inviting students to reflect on how access to education, with diversity and inclusivity anchored in principles of equity and fairness, can prevail.
For more details about the competition and to access the submission form,
please check the following link:
https://mcostudents.plateformecandidature.com/
Studenții care au restanțe din anii anteriori, le pot susține conform programării din semestrul II, anul universitar 2023-2024, după achitarea taxei de refacere a disciplinei (50 lei x nr credite disciplină) sau a taxei de reexaminare (în cazul în care cadrul didactic titular recunoaște 100% activitatea de seminar/ laborator/proiect) în cuantum de 50 lei/ disciplină.
Înainte de prezentarea la examene, studenții vor completa o cerere conform modelulului atașat. Cu această cerere se vor prezenta la cadrul didactic titular pentru recunoașterea totală sau parțială a activității de seminar/laborator/proiect.
Cererea semnată de student și cadrul didactic titular (care precizează procentul îndeplinit din activitățile aferente disciplinei și numărul tranzacției) se va depune la secretariatul facultății, până la data de 24.05.2024. Studenții pot achita taxa doar online, pe platforma https://taxe.tuiasi.ro, înainte de depunerea cererii la secretariat.
Cerere susținere examene din anii anteriori – iunie 2024
Model plată restanță/reexaminare
În perioada 13.05.2024 – 16.05.2024, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna aprilie 2024.
Studenții vor depune dosarele de decont la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00.
Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile” sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:
În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna decembrie (sau octombrie sau noiembrie pentru studenții care nu au depus documentele luna trecută).
În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:
Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie cuprinsă în intervalul zilelor lunii anterioare pentru care se depune talonul de decontare. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.
Ultima tranșă din taxa de școlarizare pentru anul universitar 2023-2024 (TRANȘA 4) va fi achitată până la data de 01.06.2024, prin intermediul portalului de taxe: https://taxe.tuiasi.ro/
În cazul neachitării până la termenul stabilit, studenții vor fi exmatriculați.
* Pentru plătirea taxei, studenții NU vor fi contactați telefonic/mail.
Programul EURO200 se deruleaza și în anul 2024.
Cererea împreună cu documentele însoțitoare se depun, de către studentul care solicită ajutorul financiar, la secretarul șef facultate, până la data de 20.05.2024, ora 12:00.
Studenții repetenți/reînmatriculați pot solicita echivalarea notelor la disciplinele promovate (semestrul II), până la data de 20.05.2024. Studentul se va prezenta cu cererea de echivalare la toți profesorii titulari de la disciplinele promovate, pentru a primi aprobarea de echivalare. Cererea se eliberează la secretariatul facultății.
Pe data de 26.04.2024, ora 16:00, în amfiteatrul T3 din clădirea Rectoratului TUIASI, va avea loc evenimentul SIE de prezentare a oportunităților de carieră pentru absolvenții Universității Tehnice Gheorghe Asachi din Iași.
Conform calendarului universitar, în perioada 24.06.2024 – 12.07.2024, studenții din anii II și III de licență vor efectua stagiul de practică.
Activitatea de practică se poate desfășura fie prin încheierea unei convenții individuale cu un agent economic, fie prin repartizarea făcută de către facultate la una dintre companiile cu care a fost încheiat un acord de parteneriat.
Studenții care doresc să efectueze stagiul de practică în altă societate comercială DE PROFIL (convenție individuală), decât cea în care va fi repartizată grupa din care fac parte, vor depune la secretariatul facultății următoarele documente:
• Cerere adresată domnului Decan
• Convenția încheiată cu societatea (în 3 exemplare)
Cererile și convențiile de practică se depun la secretariatul facultății până la data de 31.05.2024, în intervalul 11:00-14:00.
Documentele aduse după termenul stabilit nu vor fi luate în considerare.
Studenții care optează pentru convenții individuale vor putea susține colocviul de practică la data planificată pentru grupa lor sau în sesiunea de restanțe din septembrie.