1.Ce pot face dacă mi-am pierdut carnetul de student/legitimația?
- dați anunț în ziar (exemplu: https://www.ziaruldeiasi.ro/anunturi). În anunț se va declara “nul” documentul pierdut pe numele studentului
- aduceți chitanța + o poză/două poze format 3/4 la secretariat
Puteți beneficia de un singur duplicat la carnet/legitimație pe parcursul anilor de studiu.
2. De unde pot ridica diploma de inginer/diploma de masterat?
Pentru a ridica diploma de inginer/diploma de masterat, trebuie să vă programați online – Biroul Acte de Studii – https://www.tuiasi.ro/acte-de-studii/
- Adresa: secretariat RECTORAT – ACTE DE STUDII, Bulevardul Prof. Dimitrie Mangeron nr. 67, corp T, et. 2, camera C226
- Tel. +40 232 702 544
- E-mail: diplomas@groups.tuiasi.ro
3. Când și cum se plătesc taxele?
Toate taxele se achită online pe platforma taxe.tuiasi.ro
4. Care este numărul minimum de credite pe care trebuie să-l obțin ca să pot promova în anul următor de studii?
Răspuns: minimum 40 credite/anul curent de studii
5. Când se semnează contractul de studii?
PO.DID.01 Art. 11. (1) După admitere, în anul I de studii, la începerea anului universitar, studentul trebuie să completeze și să semneze Contractul de studii, pentru întreg ciclul de studii, în care se precizează principalele drepturi şi obligații ale părţilor contractante.
PO.DID.01 Art. 13. (1) Primele 10 zile de la începutul anului universitar sunt prevăzute pentru încheierea Contractelor de studii şi/sau a Listei diciplinelor din contractul de studii.
(2) Vor fi exmatriculați, la sfârşitul primei luni de la începerea anului universitar, studenţii care nu au semnat Contractul de studii şi /sau Lista de discipline.
6. Care sunt motivele pentru care pot fi exmatriculat?
PO.DID.01 Art. 20. (1) Studentul care, la încheierea situaţiei şcolare anuale, nu a îndeplinit cel puţin condiţiile minimale de la art. 18 alin. (1) b) – acumularea a minimum 40 credite/anul curent, este în situaţie de exmatriculare, ceea ce, pentru studentul finanţat de la bugetul de stat, determină şi pierderea automată a finanţării studiilor universitare de la bugetul de stat.
(2) Studentul aflat în situație de exmatriculare care nu optează sau care nu primeşte aprobare pentru a fi înscris pentru reluarea studiilor în regim cu taxă, este exmatriculat.
(4) Studentul cu taxă, care nu a plătit taxa de şcolarizare în termenele prevăzute în contractul de studii, va fi exmatriculat.
(5) Studentul care depune cerere de retragere de la studii va fi înregistrat cа «exmatriculat la cerere».
(6) Dacă se dovedeşte că un student a încălcat prevederile Codului de etică şi deontologie universitară, acesta poate fi sancţionat, conform prevederilor acestuia.
7. Dacă am fost exmatriculat, mai pot relua studiile?
PO.DID.01 Art. 24. Cu avizul Biroului Consiliului facultății se poate aproba reînmatricularea, la cerere, a studentului exmatriculat.
- Reînmatricularea nu se poate face în anul I de studii.
- Reînmatricularea se face în max. 4 ani de la ultima exmatriculare şi nu mai mult de 3 ori consecutiv.
8. Pot să îmi măresc nota obținută la un examen?
Pentru studenții integraliști, Biroul Consiliului facultății poate aproba reexaminarea pentru îmbunătăţirea notei la disciplinele din contractul de studii pe anul curent (maximum 2 discipline), în perioada de reexaminări stabilită de Senatul universității prin calendarul anului universitar (sesiunea din toamnă).
Reexaminarea pentru mărirea notei se aprobă în Biroul Consiliului facultăţii pe bază de cerere. Reexaminarea pentru îmbunătățirea notei este scutită de taxa de reexaminare.
9. Ce pot face dacă mi-am uitat parola de la contul instituțional? Ce pot face dacă nu îmi mai pot accesa contul instituțional din diverse motive?
Pentru a rezolva problemele legate de accesarea contului instituțional trebuie să vă adresați către Serviciul de Informatizare, printr-un tichet: Tichet Serviciul de Informatizare






