Lista cadrelor didactice titulare – Practică de domeniu și Practică de specialitate (2023/2024)
FORMULAR PRACTICĂ – REPARTIZARE
Conform calendarului universitar, în perioada 24 iunie – 12 iulie 2024, studenții din anii II si III licență vor efectua stagiul de practică.
În acest sens, toți studenții din anii II si III sunt rugați să completeze formularul de mai jos pană vineri 07 iunie 2024. Studenții care nu își exprimă opțiunile până la această dată vor fi repartizați de către facultate.
- FORMULAR PRACTICĂ – click aici
Accesul la formular este permis doar dacă sunteți logati cu adresa institutionala.
Formularul trebuie completat de toți studenții, chiar dacă vor efectua stagiul de practică prin convenție individuală.
Studenții care lucrează în domeniu, sau au fost acceptati pentru a efectua un Internship pe perioada verii la o companie de profil sunt rugați să trimită un email pe adresa secretariat.cmmi@tuiasi.ro
Convenție individuală de practică
Conform calendarului universitar, în perioada 24.06.2024 – 12.07.2024, studenții din anii II și III de licență vor efectua stagiul de practică.
Activitatea de practică se poate desfășura fie prin încheierea unei convenții individuale cu un agent economic, fie prin repartizarea făcută de către facultate la una dintre companiile cu care a fost încheiat un acord de parteneriat.
Studenții care doresc să efectueze stagiul de practică în altă societate comercială DE PROFIL (convenție individuală), decât cea în care va fi repartizată grupa din care fac parte, vor depune la secretariatul facultății următoarele documente:
• Cerere adresată domnului Decan
• Convenția încheiată cu societatea, în 3 exemplare (în original)
Cererile și convențiile de practică se depun la secretariatul facultății până la data de 31.05.2024, în intervalul 11:00-14:00.
Studenții care optează pentru convenții individuale vor putea susține colocviul de practică la data planificată pentru grupa lor sau în sesiunea de restanțe din septembrie.
Documentele aduse după termenul stabilit nu vor fi luate în considerare.