loader image

Tenaris Silcotub își deschide porțile pentru o nouă ediție a Programelor Educaționale 2024.

TenarisSilcotub își deschide porțile pentru o nouă ediție a Programelor Educaționale 2024. Ca in fiecare an, așteptăm studenți ambițioși și dornici de învățare, pentru a le oferi:

  • Internship de vara
  • Bursa Roberto Rocca
  • Oportunități de job prin programul Global Trainee

Perioada de înscrieri: 1 Martie – 15 Aprilie 2024

https://www.facebook.com/TenarisSilcotub/posts/914865587192818?ref=embed_post

Summer Practice 2024 @ Continental Iași

Dacă sunteți în căutarea unui internship de vară plătit și flexibilau început înscrierile pentru Summer Practice 2024 la Continental Iași!

Anul acesta, echipa Continental a pregătit 89 de locuri în cadrul programului și 58 de proiecte tehnice.

Pot aplica studenții care finalizează anul II sau mai mari, până pe 22 martie 2024. Broșura cu proiecte și pașii procesului de selecție le găsiți aici: Practica de vară – Continental Romania

  • 58 proiecte tehnice – clasificate pe 5 discipline:
  • Software Development – 21 proiecte
  • System Testing – 7 proiecte
  • System Engineering – 4 proiecte
  • Hardware Engineering – 19 proiecte
  • Mechanical Engineering – 7 proiecte
  • 89 locuri disponibile – pot aplica studenții care finalizează anul II sau mai mari
  • Timeline proces de selecție

26 Februarie 2024 – Lansarea proiectelor propuse pentru Summer Practice 2024

26 Februarie – 22 Martie 2024 – Aplicarea pentru proiectul / proiectele preferate

1 Aprilie – 5 Aprilie 2024 – Validarea și alocarea internă în proiecte

8 Aprilie – 24 Mai 2024 – Discuțiile tehnice și HR

27 Mai – 28 Iunie 2024 – Comunicarea rezultatelor finale și semnarea contractelor

Iulie – Septembrie 2024 – Desfășurarea programului Summer Practice 2024

În atenția tuturor studenților înmatriculați cu TAXĂ!

A treia tranșă din taxa de școlarizare pentru anul universitar 2023-2024
va fi achitată până la data de 15.03.2024, prin intermediul portalului de taxe:
https://taxe.tuiasi.ro/ , secțiunea Taxă Școlarizare Licență / Taxă Școlarizare Master.
În cazul neachitării până la termenul stabilit, studenții vor fi
exmatriculați.

  • Pentru plătirea taxei, studenții nu vor fi contactați telefonic/mail.

PHINIA angajează Engineering Fresh Graduate Inginer Producție & Inginer Calitate

Daca ești în anul 4 sau  masterand al Facultății de Construcţii de Maşini și Management Industrial și îți dorești să debutezi în cariera ta de inginer,  atunci te invităm să aplici pentru PHINIA ca Inginer de Producție sau Inginer Calitate

Cum poți aplica?

Aplică pentru postul de Engineering Fresh Graduate și vei avea oportunitatea să:

  • Descoperi multiple oportunități de dezvoltare personală și profesională.
  • Descoperi că nu ai nevoie de experiență pentru a-ți începe cariera.
  • Dobândești experiență.
  • Înveți de la colegi dedicați care îți vor fi alături pe parcursul începutului tău în carieră.
  • Te dezvolți într-o companie prezentă la nivel global.

Ce beneficii îți oferim?

  • Al 13-lea salariu;
  • Tichete de masă;
  • Tichete cadou (Paște, Crăciun, 1 iunie și de ziua ta de naștere);
  • Pachet premium de beneficii medicale;
  • Programe de perfecționare (tehnice, soft skills);
  • Transport gratuit cu autobuzele companiei;
  • Alte beneficii: Bookster, evenimente dedicate pentru angajați.
  • Contractul este pe perioadă determinată de 1 an cu posibilitate de prelungire.

Experiența necesară:

  • Nu ai nevoie de experiență.
  • Orice activitate de practică, internship, job-uri de vară și alte experiențe reprezintă un avantaj.

Orarul facultății în semestrul II din anul universitar 2023 -2024. Repartizare sali. Actualizat 25.02.2024

Orarul facultății în semestrul II din anul universitar 2023 -2024. Repartizare sali. Actualizat 16.02.2024

Anunț privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun

În perioada 08.02.2024 – 21.02.2024, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna ianuarie 2024

Studenții vor depune dosarele de decont la persoana responsabilă din facultate.

Nu mai este necesar să se completeze formularul online precizat în luna anterioară întrucât a fost deja creată baza de date cu studenții. 

Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile”  sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:
  • În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
    • Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna decembrie (sau octombrie sau noiembrie pentru studenții care nu au depus documentele luna trecută).
  • În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:
    • talonul de călătorie în original emis de CTP Iași;
    • copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie cuprinsă în intervalul zilelor lunii anterioare pentru care se depune talonul de decontare. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.

Completarea platformei cu aplicații informatice pentru evaluarea de către studenți a modului de desfășurare a activităților didactice și a gradului de satisfacție asupra mediului de învățare

Stimați studenți,
Ca urmare a unor activități derulate în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2023-F-0039 cu titlul „Creșterea calității procesului didactic prin revizuirea planurilor de învățământ si introducerea unor ghiduri de scriere a programelor pe baza  rezultatelor învățării (PROG-RESS)”, conform Obiectivului 4: Completarea platformei cu aplicații informatice pentru evaluarea de către studenți a modului de desfășurare a activităților didactice și a gradului de satisfacție asupra mediului de învățare, vă adresăm respectuos invitația de a completa formularul disponibil la: https://forms.gle/kyqqLvr5dC9e4M2s7.
De menționat este faptul că, adresa de email cu care vă înregistrați trebuie să fie cea instituțională de forma …@student.tuiasi.ro.
Vă mulțumim pentru disponibilitate și timpul acordat. 

Alegeri studenti în Consiliul Facultății de CMMI si Senatul Universitatii turul de scrutin II 23.01.2024

Înscrierea absolvenților studiilor universitare de masterat la examenul de disertație din sesiunea februarie 2024, se va face până la data de 31 ianuarie 2024, la secretariatul facultății.

Înscrierea absolvenților pentru examenul de finalizare a studiilor universitare de licență, sesiunea februarie 2024, va avea loc până la data de 31.01.2024, între orele 11:00- 14:00, la secretariatul Facultății.

Alegeri studenti în Consiliul Facultății de CMMI si Senatul Universitatii turul de scrutin I

Alegeri studenti în Consiliul Facultății de CMMI si Senatul Universitatii – În urma votului exercitat în data de 19.01.2024 la care nu s-a întrunit condiția ca numărul de studenți care au votat să fie mai mare de 50% din numărul de votanți, turul I de scrutin este invalidat. Alegerile continuă conform calendarului anunțat cu turul II de scrutin în data de 23.01.2024