loader image

LISTA SEFILOR DE GRUPA – ANUL UNIVERSITAR 2020-2021 – SEMESTRUL I –

Grupa Seful de grupa  
4101 Munteanu I. Claudiu
4102 Clima S. Tudor-Traian
4103 Bălănescu A. Marius-Marian
4104 Armăsaru G. andrei
4105 Damian F. Dragoș-Gabriel
4106 Ionescu M. Ioan-Robert
4107 Apetrei M. Mihai-Codrin
4108 Frunză E. Timotei
4201 Bujor C. Constantin
4202 Beșleagă C.P. Alexandru
4203 Vernica I.C. Eduard-Mihail
4204 Doroftei F. Mădălina-Andreea
4205 Grasu M. Constantin
4206 Beșleagă G.F. Roberta-Gabriela
4207 Ostaficiuc G. Larisa-Georgiana
4208 Simon I. Irina
4301 Bișog E. Cristian
4302 Șorea A. Alina-Vasilica
4303 Dimache L. Daniel
4304 Farguțu A. Marin
4305 Magnet S. Veniamin
4306 Pancu M. Andrei
4401 Guriță G. Alaexandru
4402 Bogliș L. Liviu
4403 Maftei D. Doru
4404 Dron C. Simeon
4405 Țica C. Narcis-Ioan
4406 Martinaș L. Laura-Elena
4501 Eva E. Alina-Andreea
4502 Gurzun C. Nicoleta
4503 Frigură O.G. George-Iulian
4504 Bișoc Cristiana
4505 Abiculesei D. Elisei-Gabriel
4506 Anghelache M. Constantin-Mădălin
4601 Piseru M. Emanuela
4602 Catana I. Maria
4603 Clisu G. Stefan-Lucian
4604 Iordache P. Mihai
4605 Cebotari Alexandru
4606 Achiței I. Alexandra

Prezentarea online a burselor oferite de DAAD _20 octombrie 2020

In data de 20 Octombrie 2020, începând cu ora 14:00,
va fi organizată online, o prezentare despre studiile universitare din
Germania – bursele DAAD (Serviciul German de Schimburi Academice).
Prezentarea va fi susținută de doamna dr. Susanne Lorenz, DAAD – Lektorin,
Catedra de Germanistică, Facultatea de Litere a Universităţii „Al.I.Cuza”
din Iaşi și se adresează studenților, masteranzilor, doctoranzilor,
cadrelor didactice TUIASI.
Prezentarea va avea loc în limba engleză, pe Zoom.
link:
https://us02web.zoom.us/j/8292594739?pwd=V0lkcVdScFZtQ0VTZ0cySXJFZUY4UT09<https://us02web.zoom.us/j/
292594739?pwd=V0lkcVdScFZtQ0VTZ0cySXJFZUY4UT09
>
Meeting-ID: 829 259 4739
Passcode: xK6VAX

Burse de limba germana gratuite oferite TUIASI_Centrul Cultural German_2020-2021

Centrul Cultural German ofera
5 burse studenţilor Universităţii noastre pentru învăţarea limbii germane
pentru anul universitar 2020/2021, in perioada octombrie 2020- iunie 2021.
Cursurile de limba germana sunt gratuite si  vor fi online pe Zoom,
prezenta cursantilor fiind obligatorie.

Pentru a putea face selectia si a trimite lista cu cei 5 studenti bursieri
TUIASI care vor participa la cursurile de limba germana, am creat un
formular

MOBILITĂŢI ERASMUS ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020-2021

Selecția studenților în programele Erasmus+ și SEE pentru participare în semestrul 2 din anul universitar 2020/2021

IMPORTANT – Protocol de triaj :

Conform Instrucțiunilor pentru desfășurarea activităților didactice în anul universitar 2020-2021, în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-Cov2 , punctul 20.

Protocol de triaj :

  • „ Triajul epidemiologic al studenţilor/cursanţilor se efectuează conform prevederilor legale în vigoare, respectiv Ordinul ministrului sănătăţii nr. 653/2001 privind asistenţa medicală a preşcolarilor, elevilor şi studenţilor, cu modificările şi completările ulterioare.  
  • Triajul zilnic: Este important ca:
  • studenţii/cursanţii să fie clar informaţi şi să înţeleagă de ce persoanele cu simptome nu trebuie să participe la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate;
  • întreaga comunitate academică să colaboreze în observarea studenţilor/cursanţilor, cadrelor didactice şi altor categorii de personal pentru a diminua riscurile de infectare.

Triajul zilnic se efectuează de către studenţi/cursanţi acasă prin măsurarea temperaturii corporale şi aprecierea propriei stări de sănătate, în urma căreia fiecare decide cu privire la propria participare la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate.

Nu se vor prezenta la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate în ziua respectivă:

 cei cu temperatură mai mare de 37,3°C şi/sau simptomatologie specifică infectării cu SARS-CoV-2 (tuse, dificultăţi în respiraţie – scurtarea respiraţiei, diaree, vărsături) sau alte boli infectocontagioase;

  • cei confirmaţi cu infecţie cu SARS-CoV-2, aflaţi în perioada de izolare la domiciliu;
  • cei care sunt declaraţi contacţi apropiaţi cu o persoană infectată cu SARS-CoV2, aflaţi în perioada de carantină la domiciliu/carantină instituţionalizată.

Studenţii se pot prezenta la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor în universitate în ziua respectivă:

  • când nu se regăsesc în niciuna dintre situaţiile de mai sus;
  • dacă sunt în posesia unui rezultat negativ al testului COVID-19 în cazul în care unul dintre membrii familiei/apropiaţi prezintă simptome de infecţie a tractului respirator;
  • cei cu simptome tipice de alergie la polen (alergii cunoscute la polen, nasul curgător cu secreţie nazală clară, ochi curgători/prurit).

În cazul în care studenții nu se pot prezenta la ore, aceștia vor recupera activitățile didactice, cu acordul titularului de disciplină.

În cazul în care studenţii/cursanţii prezintă în timpul activităţilor didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate o stare febrilă sau simptomatologie specifică infectării cu SARS-CoV-2, se aplică protocolul de izolare.

Revenirea în colectivitate a studenţilor/cursanţilor care au avut probleme de sănătate şi au absentat de la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate se va realiza obligatoriu în baza unei adeverinţe medicale care să precizeze diagnosticul şi pe care studentul/cursantul o va preda secretariatului la prima activitate didactică. Adeverinţele vor fi centralizate la nivelul cabinetului medical sau la nivelul persoanei desemnate de conducerea instituţiei de învăţământ superior.

Actualizare orar 04.10.2020

Instrucțiuni privind plata taxei de înmatriculare pentru studenții din anul I licență și anul I master.

Aceasta taxa de înmatriculare in valoare de 30 lei, se poate achita atat prin plata cu cardul direct la sediul facultatii (ET. 1, CAM. A-1-11 intre orele 11:00-13:00), cat si prin transfer bancar, folosind Internet Banking, cu obligația transmiterii dovezii de plată a taxei la adresa secretariat.cmmi@tuiasi.ro

        În subiectul e-mailului transmis (cu dovada de plată a taxei atașată), studenții vor preciza:Nume și prenume student / grupa, tipul taxei (taxă înmatriculare).

Date transfer bancar:

BENEFICIAR: Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași

COD IBAN: RO44TREZ40620F330500XXXX

COD FISCAL: 4701606

OBIECTUL PLĂȚII (Detalii/Descriere/…): se va completa conform exemplelor următoare:

  • Pentru taxa de înmatriculare : CMMI, Nume și prenume student, Grupa

Instrucțiuni pentru desfăşurarea activităţilor didactice în anul universitar 2020-2021, în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2

S-a afișat orarul facultății pentru semestrul I din anul universitar 2020 – 2021.