loader image

ANUNȚ privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun

În perioada 03.04.2024 – 15.04.2024, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna martie 2024

Studenții vor depune dosarele de decont la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00.

De asemenea, nu se mai acceptă decontarea abonamentelor din lunile precedente pentru studenții care nu au depus documentele în termenul stabilit la nivel de facultate.

Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile”  sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:
  • În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
    • Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna decembrie (sau octombrie sau noiembrie pentru studenții care nu au depus documentele luna trecută).
  • În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:
    • talonul de călătorie în original emis de CTP Iași;
    • copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie cuprinsă în intervalul zilelor lunii anterioare pentru care se depune talonul de decontare. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.

Studenții interesați de inovare, antreprenoriat și imprimare 3D sunt așteptați la Școala de vară INGENIUM 20 – 24 Mai

Programare examene 18 martie 2024 – 30 martie 2024 doar pentru studenții din anul IV licență și anul II master.

S-au afișat bursele (varianta finala) pentru semestrul II din anul universitar 2023-2024.

Prezentare si interviu – AEROSTAR SA BACAU

Luni, 11.03.2024, ora 10:00, sala TCM2, sunteți invitați la o întâlnire cu reprezentanții companiei AEROSTAR SA BACĂU in vederea prezentării profilului companiei.

Studenții din anul IV sau anii I și II de master, se pot alătura echipei AEROSTAR  in domeniul mentenantei aeronavelor de tip Boeing, Airbus și al prelucrarilor pieselor cu destinatie aerospatiala, in urma sustinerii unui interviu.

În perioada 18 martie 2024 – 30 martie 2024 se va organiza o sesiune suplimentară de examene, doar pentru studenții din anul IV licență și anul II master.

Programarea examenelor va fi publicată pe site-ul CMMI cu câteva zile înaintea începerii perioadei de reexaminări.

 Pentru prezentarea la restanțe, studentul va completa o cerere de reexaminare (model NOU atașat). Studentul va scrie pe cererea de reexaminare TOATE DISCIPLINELE RESTANTE la care se va prezenta în sesiunea suplimentară, conform tabelului.

Cu această cerere, studenții se vor prezenta la cadrele didactice titulare pentru recunoașterea totală sau parțială a activității de seminar/laborator/proiect. Cererea semnată de către student și toate cadrele didactice titulare (care precizează procentul îndeplinit din activitățile aferente disciplinei) se va depune la secretariatul facultății până la data de 13 martie 2024. Cererile depuse după data de 13 martie 2024 nu vor fi luate în considerare!

          Restanțele din anii anteriori se pot susține după achitarea taxei de refacere a disciplinei (50 lei x nr. credite disciplină) sau a taxei de reexaminare (în cazul în care cadrul didactic titular recunoaște 100% activitatea de seminar/ laborator/proiect) în cuantum de 50 lei/disciplină.

Pentru restanțele din anul curent (anul IV licență, anul II master – semestrul I) nu se achită taxă și nu este necesară semnătura cadrului didactic titular pe cerere.

          Studenții vor achita online taxa stabilită, pe platforma https://taxe.tuiasi.ro

Listele cu studentii care beneficiaza de bursa de performanță academică în semestrul II din anul universitar 2023 – 2024 (VARIANTA PROVIZORIE)

ANUNȚ privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun

În perioada 04.03.2024 – 13.03.2024, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna februarie 2024.
Studenții vor depune dosarele de decont la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00.
De asemenea, nu se mai acceptă decontarea abonamentelor din lunile precedente pentru studenții care nu au depus documentele în termenul stabilit la nivel de facultate.
Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile” sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:
    • În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
    • Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna decembrie (sau octombrie sau noiembrie pentru studenții care nu au depus documentele luna trecută).
    • În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:
    • talonul de călătorie în original emis de CTP Iași;
    • copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie cuprinsă în intervalul zilelor lunii anterioare pentru care se depune talonul de decontare. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.