loader image

Orarul facultății în semestrul II din anul universitar 2023 -2024. Repartizare sali. Actualizat 16.02.2024

Anunț privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun

În perioada 08.02.2024 – 21.02.2024, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna ianuarie 2024

Studenții vor depune dosarele de decont la persoana responsabilă din facultate.

Nu mai este necesar să se completeze formularul online precizat în luna anterioară întrucât a fost deja creată baza de date cu studenții. 

Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile”  sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:
  • În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
    • Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna decembrie (sau octombrie sau noiembrie pentru studenții care nu au depus documentele luna trecută).
  • În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:
    • talonul de călătorie în original emis de CTP Iași;
    • copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie cuprinsă în intervalul zilelor lunii anterioare pentru care se depune talonul de decontare. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.

Completarea platformei cu aplicații informatice pentru evaluarea de către studenți a modului de desfășurare a activităților didactice și a gradului de satisfacție asupra mediului de învățare

Stimați studenți,
Ca urmare a unor activități derulate în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2023-F-0039 cu titlul „Creșterea calității procesului didactic prin revizuirea planurilor de învățământ si introducerea unor ghiduri de scriere a programelor pe baza  rezultatelor învățării (PROG-RESS)”, conform Obiectivului 4: Completarea platformei cu aplicații informatice pentru evaluarea de către studenți a modului de desfășurare a activităților didactice și a gradului de satisfacție asupra mediului de învățare, vă adresăm respectuos invitația de a completa formularul disponibil la: https://forms.gle/kyqqLvr5dC9e4M2s7.
De menționat este faptul că, adresa de email cu care vă înregistrați trebuie să fie cea instituțională de forma …@student.tuiasi.ro.
Vă mulțumim pentru disponibilitate și timpul acordat. 

Alegeri studenti în Consiliul Facultății de CMMI si Senatul Universitatii turul de scrutin II 23.01.2024

Înscrierea absolvenților studiilor universitare de masterat la examenul de disertație din sesiunea februarie 2024, se va face până la data de 31 ianuarie 2024, la secretariatul facultății.

Înscrierea absolvenților pentru examenul de finalizare a studiilor universitare de licență, sesiunea februarie 2024, va avea loc până la data de 31.01.2024, între orele 11:00- 14:00, la secretariatul Facultății.

Alegeri studenti în Consiliul Facultății de CMMI si Senatul Universitatii turul de scrutin I

Alegeri studenti în Consiliul Facultății de CMMI si Senatul Universitatii – În urma votului exercitat în data de 19.01.2024 la care nu s-a întrunit condiția ca numărul de studenți care au votat să fie mai mare de 50% din numărul de votanți, turul I de scrutin este invalidat. Alegerile continuă conform calendarului anunțat cu turul II de scrutin în data de 23.01.2024

Tabara studenteasca in perioada vacantei intersemestriale (12-18 februarie 2024)

Programare examene sesiunea – ianuarie-februarie 2024

Miercuri, 10 ianuarie 2024, ora 14.15, în amfiteatrul T3, din corpul T, Rectorat, se va desfasura evenimentul Caravana ”Profesii Bine Cimentate”

Programul este implementat de Asociația Școala de Valori, în parteneriat cu Holcim, în 9 centre universitare: București, Brașov, Cluj, Craiova, Iași, Oradea, Petroșani, Pitești și Timișoara.

Beneficii pentru studenți:

– relaționarea cu profesioniști din diferite domenii pentru o înțelegere profundă a traseului profesional, în cadrul unor contexte de învățare autentice;

-facilitarea integrării mai eficiente a studenţilor pe piața muncii;posibilitatea participării la internshipuri plătite în cadrul companiei Holcim;

-posibilitatea participării la ateliere, cu prezență fizică desfășurate în fabricile Holcim pentru dezvoltarea aptitudinilor şi punerea în valoare a competențelor.

Specializări tehnice vizate:

Chimie și Inginerie ChimicăInginerie MecanicăElectronică și AutomatizăriInginerie MinierăConstrucții Civile și IndustrialeConstrucții Drumuri și PoduriElectromecanică și ElectricăSSM și MediuPrefabricate și BCA

In atenția studenților care au restanțe din anii anteriori