loader image

IMPORTANT – Protocol de triaj :

Conform Instrucțiunilor pentru desfășurarea activităților didactice în anul universitar 2020-2021, în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-Cov2 , punctul 20.

Protocol de triaj :

  • „ Triajul epidemiologic al studenţilor/cursanţilor se efectuează conform prevederilor legale în vigoare, respectiv Ordinul ministrului sănătăţii nr. 653/2001 privind asistenţa medicală a preşcolarilor, elevilor şi studenţilor, cu modificările şi completările ulterioare.  
  • Triajul zilnic: Este important ca:
  • studenţii/cursanţii să fie clar informaţi şi să înţeleagă de ce persoanele cu simptome nu trebuie să participe la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate;
  • întreaga comunitate academică să colaboreze în observarea studenţilor/cursanţilor, cadrelor didactice şi altor categorii de personal pentru a diminua riscurile de infectare.

Triajul zilnic se efectuează de către studenţi/cursanţi acasă prin măsurarea temperaturii corporale şi aprecierea propriei stări de sănătate, în urma căreia fiecare decide cu privire la propria participare la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate.

Nu se vor prezenta la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate în ziua respectivă:

 cei cu temperatură mai mare de 37,3°C şi/sau simptomatologie specifică infectării cu SARS-CoV-2 (tuse, dificultăţi în respiraţie – scurtarea respiraţiei, diaree, vărsături) sau alte boli infectocontagioase;

  • cei confirmaţi cu infecţie cu SARS-CoV-2, aflaţi în perioada de izolare la domiciliu;
  • cei care sunt declaraţi contacţi apropiaţi cu o persoană infectată cu SARS-CoV2, aflaţi în perioada de carantină la domiciliu/carantină instituţionalizată.

Studenţii se pot prezenta la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor în universitate în ziua respectivă:

  • când nu se regăsesc în niciuna dintre situaţiile de mai sus;
  • dacă sunt în posesia unui rezultat negativ al testului COVID-19 în cazul în care unul dintre membrii familiei/apropiaţi prezintă simptome de infecţie a tractului respirator;
  • cei cu simptome tipice de alergie la polen (alergii cunoscute la polen, nasul curgător cu secreţie nazală clară, ochi curgători/prurit).

În cazul în care studenții nu se pot prezenta la ore, aceștia vor recupera activitățile didactice, cu acordul titularului de disciplină.

În cazul în care studenţii/cursanţii prezintă în timpul activităţilor didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate o stare febrilă sau simptomatologie specifică infectării cu SARS-CoV-2, se aplică protocolul de izolare.

Revenirea în colectivitate a studenţilor/cursanţilor care au avut probleme de sănătate şi au absentat de la activităţile didactice pentru realizarea cărora se impune prezenţa fizică a studenţilor/cursanţilor în universitate se va realiza obligatoriu în baza unei adeverinţe medicale care să precizeze diagnosticul şi pe care studentul/cursantul o va preda secretariatului la prima activitate didactică. Adeverinţele vor fi centralizate la nivelul cabinetului medical sau la nivelul persoanei desemnate de conducerea instituţiei de învăţământ superior.

Actualizare orar 04.10.2020

Instrucțiuni privind plata taxei de înmatriculare pentru studenții din anul I licență și anul I master.

Aceasta taxa de înmatriculare in valoare de 30 lei, se poate achita atat prin plata cu cardul direct la sediul facultatii (ET. 1, CAM. A-1-11 intre orele 11:00-13:00), cat si prin transfer bancar, folosind Internet Banking, cu obligația transmiterii dovezii de plată a taxei la adresa secretariat.cmmi@tuiasi.ro

        În subiectul e-mailului transmis (cu dovada de plată a taxei atașată), studenții vor preciza:Nume și prenume student / grupa, tipul taxei (taxă înmatriculare).

Date transfer bancar:

BENEFICIAR: Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași

COD IBAN: RO44TREZ40620F330500XXXX

COD FISCAL: 4701606

OBIECTUL PLĂȚII (Detalii/Descriere/…): se va completa conform exemplelor următoare:

  • Pentru taxa de înmatriculare : CMMI, Nume și prenume student, Grupa

Instrucțiuni pentru desfăşurarea activităţilor didactice în anul universitar 2020-2021, în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2

S-a afișat orarul facultății pentru semestrul I din anul universitar 2020 – 2021.

Studenti tutori pentru anul I în cadrul proiectului ROSE CMMI – Hai să devii inginer CMMI!.

Sunteți invitați să participați la această competiție și veți avea posibilitatea să deveniți tutori (cu denumire oficială de consultanți individuali) în cadrul proiectului ROSE CMMI pentru colegii din anul I.

Vă propunem o ședință, în data de 29.09.2020 ora 18, pe Google Meet pentru a discuta modalitatea corectă de întocmire a acestui dosar, de completare a CV-ului Europass.

In atentia studentilor cu situatia scolara neincheiata

În conformitate cu  Regulamentul didactic, pentru a putea fi înscrişi în anul universitar  2020/2021 studenţii din anii I,II, III licență și anul I master trebuie să acumuleze cel puţin 30 de credite  din disciplinele impuse şi opţionale ale anului de studii 2019/2020  şi creditele nepromovate din anii de studii anteriori    ( dacă este cazul ). Studenţii care nu îndeplinesc aceste condiţii sunt în situaţie de exmatriculare, ceea ce pentru studentul finanțat de la bugetul de stat determină și pierderea automată a finanțării studiilor universitare de la buget .

            Studenții din anul IV  licenta si  anul II master care au promovat toate disciplinele din anul universitar 2020/2021 si disciplinele nepromovate din anii anteriori sunt declarați absolvenți. Cei care nu îndeplinesc aceste condiții sunt in situație de exmatriculare.

            La cerere, cu aprobarea Biroului Consiliului facultăţii, studenţii aflaţi în situaţie de exmatriculare pot fi înscrişi pentru reluarea studiilor în anul de studii pentru care nu au îndeplinit contractul, în vederea recuperării creditelor restante, în regim cu taxă.

            Reluarea studiilor se poate face:

  1. cu plata taxei de școlarizare  integrale – numită “repetare de școlaritate” – când studentul

din anul I,II, III licență, respectiv anul I master, nu a obținut minim 30 de credite din contractul de studii pentru anul universitar 2019/2020.

  • cu plata taxei de școlarizare  integrale – numită “repetare de școlaritate cand studentul din anii terminali nu a promovat toate disciplinele corespunzatoare anului IV licență, respectiv anului II master .
  • cu plata taxelor pentru refacerea disciplinelor nepromovate – numită “reînscriere pentru

recuperarea creditelor restante”- când studentul, aflat în ultimul an de studii, a promovat toate disciplinele   din anul IV licență  respectiv anul II master dar mai are discipline nepromovate din anii anteriori. Titularul disciplinei poate aproba recunoașterea îndeplinirii anumitor  activități aferente disciplinei  (lucrări de laborator, seminare etc). Dacă toate activitățile aferente disciplinei sunt recunoscute, atunci studentul plătește numai taxa de reexaminare. In caz contrar se plătește disciplina nepromovată în funcție de numărul de credite alocate.

            Dreptul de reînscriere pentru recuperarea creditelor restante se acordă o singură dată, numai în anul universitar următor terminării ciclului de studii ( pentru prima repetare a anului IV licență respectiv a anului II de master). Dacă studentul nu obține în acest an creditele restante, este exmatriculat.

            Studenţii aflați în situaţie de exmatriculare care nu solicită reluarea studilor în regim cu taxă,  sunt exmatriculaţi.

            Cererile de reluare a studiilor, cu taxă, adresate domnului Decan, se primesc la Secretariatul facultății  (sau se pot transmite pe adresa secretariat.cmmi@tuiasi.ro)  până la data de 22.09.2020.

Conform aprobării Consiliului de Administrație din data de15.09.2020, studenții care au afecțiuni cronice și /sau dizabilități, vor putea efectua activitățile didactice exclusiv online.

Studenții din anii I și II de studii, anul universitar 2020-2021 studii universitare de licență și studenții din anul I de studii,2020-2021, studii universitare de masterat vor prezenta:

  • Cerere adresată domnului Rector
  • Avizul medicului de la medicina muncii, din cadrul universității, de a nu se prezenta fizic la activitățile didactice.

Solicitările vor fi depuse la Secretariatul facultății până la data de

5.10.2020.