loader image

Permis de ședere – în atenția studenților din Republica Moldova

Toți studenții din Republica Moldova (licență și masterat), înscriși în anul I, anul universitar 2024-2025, sunt rugați să aducă la secretariatul Facultății o copie a permisului de ședere sau să trimită varianta scanată/o poză a acestuia pe adresa de e-mail a secretariatului: secretariat.cmmi@tuiasi.ro sau la nr. de WhatsApp al secretariatului (0743248320).

Înscriere examen disertație – februarie 2025

A N U N Ţ

Înscrierea absolvenților studiilor universitare de masterat la Examenul de disertație din sesiunea februarie 2025, se va face în zilele de 27.01.2025, 28.01.2025 și 29.01.2025, la secretariatul facultății, în intervalul orar 11,00-14,00.

Cererea de înscriere – completată și semnată – se depune la Secretariatul facultății și va fi însoțită de următoarele documente:
• Copie Carte de identitate/Copie Pașaport pentru absolvenții din Republica Moldova;
• Raportul de similitudini (verificarea se face în perioada 20.01.2025-24.01.2025- pentru mai multe detalii contactați îndrumătorul)
• Referatul conducătorului științific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
• Rezumatul lucrării de disertație;
• Lucrarea de disertație în format tipărit, care include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate, completată și semnată, inserată la final (formularul se descarcă de pe site-ul facultății).


Se pot înscrie la examenul de disertație absolvenții care au depus la dosar Diploma de Inginer/ Licență și Suplimentul la Diplomă.

Înscriere examen diplomă – februarie 2025

Înscrierea absolvenților la Examenul de finalizare a studiilor universitare de licență, sesiunea februarie 2025, va avea loc în intervalul orar 11:00-14:00, în zilele de 27.01.2025, 28.01.2025, 29.01.2025, la secretariatul Facultății.

ACTE NECESARE

  1. Cererea de înscriere – completată și semnată;
  2. Carte de Identitate (copie) / Copie Pașaport – pentru studenții din Republica Moldova;
  3. Raportul de similitudini (perioada de verificări 20-24 ianuarie 2025 – pentru detalii contactați îndrumătorul);
  4. Referatul conducătorului ştiinţific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
  5. Rezumatul proiectului de diplomă – printat;
  6. Certificatul de competenţă lingvistică într-o limbă de largă comunicare internaţională, eliberat de către Colectivul de Limbi Străine din cadrul Departamentului de Pregătire a Personalului Didactic al U.T. ”Gh. Asachi” din Iași (dacă absolvenţii au 4 note de promovare la aceeaşi limbă străină) – Certificatele pentru absolvenții 2024 se află la secretariat și vor fi adăugate la celelalte documente în ziua înscrierii. Certificatele pentru absolvenții din serii anterioare vor fi ridicate de către aceștia de la COLECTIVUL DE LIMBI STRĂINE;
  7. 2 fotografii – de tip 3/4, color şi de bună calitate, hârtie mată (FujiKodak);
  8. Proiectul de diplomă legat (broșat) – include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate, completată și semnată, inserată la final.

Studenții trebuie să se asigure că titlul proiectului este IDENTIC în toate documentele de înscriere în care este menționat!

Decontare abonamente CTP – decembrie 2024

ANUNȚ privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun

În perioada 10.01.2025 – 16.01.2025, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna decembrie 2024.

Notă: Studenții vor depune dosarele la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00.  Regula de depunere este: se depune dosarul în luna în care te afli, până la jumătatea acesteia, pentru abonamentele achiziționate în luna anterioară.

Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile”  sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:
  • În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
  • Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna decembrie.
  • În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:
    • talonul de călătorie în original emis de CTP Iași;
    • copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie data de 31.12.2024. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului.

Susținere restanțe din anii anteriori (semestrul I) – ianuarie/februarie 2025

Studenții care au restanțe din anii anteriori (semestrul I), le pot susține conform programării (2024-2025).

Studentul va achita taxa de reexaminare în cuantum de 50 lei/disciplină (în cazul în care cadrul didactic titular recunoaște 100% activitatea de seminar/ laborator/proiect). Dacă este cazul, studentul va achita și refacerea disciplinei (50 lei x nr credite disciplină).

Pentru fiecare examen restant, studentul va completa o cerere conform modelului atașat, pe care o va depune la secretariatul facultății cu cel puțin o zi înainte de SUSȚINEREA EXAMENULUI.

Cererea va fi semnată de student și cadrul didactic titular (care precizează procentul  îndeplinit din activitățile aferente disciplinei).

Vor fi primite doar cererile completate integral (inclusiv cu numărul tranzacției)!

Studenții pot  achita taxa doar online, pe platforma https://taxe.tuiasi.ro

Decontare abonamente CTP – noiembrie 2024

ANUNȚ privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun

În perioada 04.12.2024 – 12.12.2024, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna noiembrie 2024.

Notă: Studenții vor depune dosarele la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00.  Regula de depunere este: se depune dosarul în luna în care te afli, până la jumătatea acesteia, pentru abonamentele achiziționate în luna anterioară.

Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile”  sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:

  1. Cerere de solicitare decontare abonament student TUIASI;
  2. Copie lizibilă după actul de identitate a solicitantului (studenții străini vor prezenta actul de identitate în baza căruia și-au deschis cont bancar, ex: permisul de ședere sau pașaportul, după caz);
  3. Extras de cont bancar pe numele studentului solicitant deschis la una dintre cele 5 bănci cu care universitatea are încheiate contracte de colaborare: BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK;
  4. Documente prin care se dovedesc condițiile de gratuitate – dacă este cazul – studenți orfani de unul sau ambii părinți, precum și cei proveniți din centre de plasament sau care au fost în plasament la familia extinsă, substitutivă sau la asistent maternal, conform Legii nr. 272/2004.
  5. Dovada achiziției unui abonament emis de CTP Iași valabil 30 de zile:
  • În cazul achiziției prin aplicația „24Pay”:
    • dovada achiziției abonamentului probată prin extras de cont pe numele studentului care solicită decontarea contravalorii abonamentului, din care să rezulte plata abonamentului prin aplicația „24Pay”. Nu se acceptă extrase de cont pe numele părinților, al colegilor de facultate sau a altor persoane. În cazul în care acest extras bancar este deschis la BRD, BCR, RAIFFEISEN BANK, Banca Transilvania, ING BANK nu mai este necesar și extrasul precizat la pct. 3.
  • Notă: din conținutul extrasului de cont depus trebuie să rezulte achiziția abonamentului în luna noiembrie.
  • În cazul achiziției de la punctele de vânzare CTP Iași:
    • talonul de călătorie în original emis de CTP Iași;
    • copie conformă cu originalul după Legitimația – abonament (cartonul) cu poza studentului aferentă talonului de călătorie.
    • Notă: ultima zi de valabilitate a talonului trebuie să fie data de 30.11.2024. Nu se acceptă la decontare taloanele cu corecturi, deteriorate sau alte însemne care periclitează integritatea talonului

Selecție dosare pentru alocare LAPTOPURI pentru studenți (ELEARN4ALL)

Anunțul de demarare a procersului de selecție a dosarelor  pentru alocarea de LAPTOPURI pentru studenti este disponibil mai jos.

În anunt sunt prevăzute calendarul și caracteristicile tehnice ale laptopului.
Vă rugăm să cititi cu atenție toate documentele prevăzute în anexe și toate clauzele contractuale. Documentele care se completează pentru selecție se pot prelua și de la secretariatul facultății.

Documentele completate și semnate se depun la secretariat în termenul stabilit prin calendar și nu se vor trimite pe e-mail.
Studenții care au depus dosar pentru bursa socială nu vor depune acte doveditoare faptului că primesc bursa socială.

Anunț ELEARN4ALL + ANEXE CMMI

Sondaj privind răspândirea unor forme de violență sexuală în România

Poliția Română prin Institutul de Cercetare și Prevenire a Criminalității desfășoară în luna noiembrie 2024 un studiu sociologic privind prevalența formelor de violență sexuală în rândul populației.

Scopul acestui demers de cercetare este de a descrie incidența diverselor tipuri de violență sexuală cu care se confruntă populația și contextele în care acestea se produc.

Puteți completa chestionarul aici.