MENUMENU
- Despre
-
-
Adresa: 59 A, Profesor Dimitrie Mangeron Blvd, IASI-700050, ROMANIA
Telefon: +40-232-242109
Fax: +40-232-242109
Email: secretariat.cmmi@tuiasi.ro
-
- Noutăți
- Studii
- Cercetare
- Studenți
- Concursuri
- Admitere 2025
Toți studenții din Republica Moldova (licență și masterat), înscriși în anul I, anul universitar 2024-2025, sunt rugați să aducă la secretariatul Facultății o copie a permisului de ședere sau să trimită varianta scanată/o poză a acestuia pe adresa de e-mail a secretariatului: secretariat.cmmi@tuiasi.ro sau la nr. de WhatsApp al secretariatului (0743248320).
A N U N Ţ
Înscrierea absolvenților studiilor universitare de masterat la Examenul de disertație din sesiunea februarie 2025, se va face în zilele de 27.01.2025, 28.01.2025 și 29.01.2025, la secretariatul facultății, în intervalul orar 11,00-14,00.
Cererea de înscriere – completată și semnată – se depune la Secretariatul facultății și va fi însoțită de următoarele documente:
• Copie Carte de identitate/Copie Pașaport pentru absolvenții din Republica Moldova;
• Raportul de similitudini (verificarea se face în perioada 20.01.2025-24.01.2025- pentru mai multe detalii contactați îndrumătorul)
• Referatul conducătorului științific (cuprinde aprecieri asupra conținutului lucrării și propunerea de notare a acesteia);
• Rezumatul lucrării de disertație;
• Lucrarea de disertație în format tipărit, care include și rezumatul lucrării, cu Declarația de autenticitate, completată și semnată, inserată la final (formularul se descarcă de pe site-ul facultății).
Se pot înscrie la examenul de disertație absolvenții care au depus la dosar Diploma de Inginer/ Licență și Suplimentul la Diplomă.
Înscrierea absolvenților la Examenul de finalizare a studiilor universitare de licență, sesiunea februarie 2025, va avea loc în intervalul orar 11:00-14:00, în zilele de 27.01.2025, 28.01.2025, 29.01.2025, la secretariatul Facultății.
ACTE NECESARE
Studenții trebuie să se asigure că titlul proiectului este IDENTIC în toate documentele de înscriere în care este menționat!
A doua tranșă din taxa de școlarizare pentru anul universitar 2024-2025 va fi achitată până la data de 15.01.2025, prin intermediul portalului de taxe: https://taxe.tuiasi.ro/
În cazul neachitării până la termenul stabilit, studenții vor fi exmatriculați.
* Pentru plătirea taxei, studenții NU vor fi contactați telefonic/mail.
ANUNȚ privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun
În perioada 10.01.2025 – 16.01.2025, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna decembrie 2024.
Notă: Studenții vor depune dosarele la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00. Regula de depunere este: se depune dosarul în luna în care te afli, până la jumătatea acesteia, pentru abonamentele achiziționate în luna anterioară.
Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile” sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:
Studenții care au restanțe din anii anteriori (semestrul I), le pot susține conform programării (2024-2025).
Studentul va achita taxa de reexaminare în cuantum de 50 lei/disciplină (în cazul în care cadrul didactic titular recunoaște 100% activitatea de seminar/ laborator/proiect). Dacă este cazul, studentul va achita și refacerea disciplinei (50 lei x nr credite disciplină).
Pentru fiecare examen restant, studentul va completa o cerere conform modelului atașat, pe care o va depune la secretariatul facultății cu cel puțin o zi înainte de SUSȚINEREA EXAMENULUI.
Cererea va fi semnată de student și cadrul didactic titular (care precizează procentul îndeplinit din activitățile aferente disciplinei).
Vor fi primite doar cererile completate integral (inclusiv cu numărul tranzacției)!
Studenții pot achita taxa doar online, pe platforma https://taxe.tuiasi.ro
ANUNȚ privind decontarea abonamentelor lunare de transport local în comun
În perioada 04.12.2024 – 12.12.2024, studenții TUIASI vor putea depune documentele necesare decontării abonamentelor lunare de transport local în comun, abonamente ce au fost achiziționate în luna noiembrie 2024.
Notă: Studenții vor depune dosarele la persoana responsabilă din facultate, interval orar 9.00 – 13.00. Regula de depunere este: se depune dosarul în luna în care te afli, până la jumătatea acesteia, pentru abonamentele achiziționate în luna anterioară.
Conținutul unui dosar de decont pentru o lună pentru un „Abonament urban unic, 30 zile” sau un „Abonament metropolitan unic, 30 zile” va fi format din:
Anunțul de demarare a procersului de selecție a dosarelor pentru alocarea de LAPTOPURI pentru studenti este disponibil mai jos.
În anunt sunt prevăzute calendarul și caracteristicile tehnice ale laptopului.
Vă rugăm să cititi cu atenție toate documentele prevăzute în anexe și toate clauzele contractuale. Documentele care se completează pentru selecție se pot prelua și de la secretariatul facultății.
Documentele completate și semnate se depun la secretariat în termenul stabilit prin calendar și nu se vor trimite pe e-mail.
Studenții care au depus dosar pentru bursa socială nu vor depune acte doveditoare faptului că primesc bursa socială.
Poliția Română prin Institutul de Cercetare și Prevenire a Criminalității desfășoară în luna noiembrie 2024 un studiu sociologic privind prevalența formelor de violență sexuală în rândul populației.
Scopul acestui demers de cercetare este de a descrie incidența diverselor tipuri de violență sexuală cu care se confruntă populația și contextele în care acestea se produc.
Puteți completa chestionarul aici.